سنگرگاه سایبری

اینجا مرکز دنیاست

سنگرگاه سایبری

اینجا مرکز دنیاست

سنگرگاه سایبری

قرن‌هاست که فریاد «هل من ناصر» سیدالشهدا(ع) پهنه‌ی زمان را پیموده است و چون نفخات حیات‌بخش
روح القدس بر هر زمین مرده‌ای که گذشته است آن
را به حیات عشق بارور ساخته و اینچنین، همه‌ی
تاریخ تو گویی روزی بیش نیست و آن روز عاشوراست...
سید شهیدان اهل قلم
-------------------------------------------------
امام خامنه ای : در جمهوری اسلامی هرجا که قرار گرفته اید همانجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است...
-------------------------------------------------
با تقدیم احترام
montazerolmahdi.irسابق و sangarcyberi.blog.ir فعلی...
-------------------------------------------------
در پایان...
شهیدان می‌روند نوبت به نوبت...
خوش آن روزی که نوبت بر من آید...
یاد و خاطره شهدای مدافع حرم عقیله بنی هاشم گرامی باد.

آخرین نظرات
نویسندگان

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله...

در دولت تدبیر و امید سوال کردن جرم است لطفا هرگز سوال نکنید!

پ.ن:18 میلیارد دلار و به عبارتی 54 هزار میلیارد تومان و به عبارت بهتر 5 برابر پول ها یمان در توافق ژنوچای ، خسارت ایران در پرونده کرسنت دسته گل جناب زنگنه و رفقا در دولت خاتمی و در قرار داد گازی با شرکت کرسنت پترولیوم

برای اطلاعات بیشتر درباره کرسنت اینجا کلیک کنید

طرح نوشت:یک سال که گذشت ، سه سال دیگر هم صبر میکنیم...

منتظر
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱ نظر

بسم الله...


طرح نوشت:ﭼﻪ ﺭﻭﺯ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ...
ﺷﺐ ﻫﺎﯼ ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ ....ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ...

ﺩﻟﻢ ﻫﻮﺍﯼ ﻣﻬﺪﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ

فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با انتشار پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد، خلع سلاح مقاومت تصوری باطل است که هیچ گاه محقق نخواهد شد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

ألا تقاتلون قوما نکثوا أیمانهم وهموا بإخراج الرسول وهم بدؤوکم أول مرة أتخشونهم فالله أحق أن تخشوه إن کنتم مؤمنین. (التوبه 13)

دوستان عزیز فلسطینی در تمام فلسطین، در غزه و در پایداری و مقاومت! سلام، درود و رحمت پروردگار بر شما باد.

ای آنان که در این لحظات پرشکوه از تاریخ امت اسلامی و تاریخ انسانیت، بالاترین الگوی دلاورمردی و مقابله با تجاوزات دشمن علیه ملت قهرمان غزه را خلق کرده‌اید. ای آنان که به دشمن اشغالگر و تمامی حامیان و همدستان دور و نزدیکش که البته تعدادشان کم هم نیست، درس پایداری و مقاومت در راه حق و عزت را فهماندید. فلسطین قلب تپنده‌ای است که خون و حیات را در شریان بشریت گسیل می‌دارد تا بشریت در هر لحظه حیات و زندگی جدیدی را تجربه کند. این فلسطین است که به جهان پویایی می‌دهد و با خون فرزندان و کودکان مظلوم خویش درخت آزادی و آزادگی را آبیاری می‌کند. این فلسطین است که وجدان‌ها و ملت‌ها را از خواب عمیق غفلت بیدار می‌نماید.

فلسطین در این زمان حد فاصل حق و باطل، جور و عدالت و ظالم و مظلوم است.

فلسطین آتشفشانی الهی است که تنها با بیرون راندن اشغالگران غاصب، خاموش می‌شود.

سلام خداوند و رحمتش بر زنان و مردان پایداری که با صلابت خود باعث سرافرازی انسانیت و اعتلای پرچم اسلام شدند.

رحمت خدا بر شهدا، شهدای فلسطین و مقاومت،

سلام به رهبران مقاومت که نام خود را با قلم شرف در تاریخ فلسطین حک کردند؛ رهبرانی که هیچ گونه چانه‌زنی در مورد حقوق خود را نمی‌پذیرند و هرگز در برابر فشارها و دسیسه‌ها سر تسلیم فرود نمی‌آورند.

سلام من به برادران عزیز، رهبران سیاسی حماس، جهاد اسلامی و تمامی گروه‌های مقاومت،

سلام و درود من به فرماندهان و مبارزان گردان‌های قسام، گروهان های قدس، گردان های ابوعلی مصطفی، گردان‌های شهدای الاقصی، تیپ‌های ناصر صلاح الدین و تمامی مجاهدان و جنبش های مقاومت موجود در این سرزمین

صحنه های دردناکی که در فلسطین شاهد هستیم، قلب ما را به درد می‌آورد و سینه را آکنده از غم می‌کند؛ غمی که در درون خود یک خشم عمیق را نهفته دارد، خشمی که در وقت مناسب آن را بر سر صهیونیست‌های مجرم خواهیم ریخت.

لعنت خدا بر کسانی که به شما ظلم کرده و می کنند.

لعنت خدا بر هر ظالمی باد که از این رژیم جنایتکار دفاع و حمایت کرده و می‌کند؛ به ویژه آمریکا که رأس ظلم و ستم در جهان است.

لعنت خدا بر تمامی کسانی که راه امدادرسانی و کمک به شما را می‌بندند و در جنایات صهیونیست‌ها مشارکت می‌کنند.

لعنت خدا بر هر کسی که اندوه و مرارت شما را می بیند و با سکوت بزدلانه خود، به صهیونیست ها اجازه کشتار ملت مظلوم تان را می دهد. همه جهان باید بداند که خلع سلاح مقاومت یک تصور باطل، یک توهم دست‌نیافتنی و یک خواب آشفته است که هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید. خلع سلاح مقاومت رویایی گزاف است که دفن خواهد شد.

ما در محضر خداوند عز و جل با شهدا عهد می بندیم که راه شان را ادامه دهیم و در این راه «لن نبدل تبدیلا»

همان طور که پیش از این به وظیفه دینی خود در قبال حمایت از مقاومت جامه عمل پوشاندیم، ادای این وظیفه را ادامه می دهیم و بر یاری مقاومت و همراهی اش تا لحظه پیروزی پافشاری می کنیم تا اینکه مقاومت زمین، هوا و دریا به جهنمی برای صهیونیست ها مبدل نماید. قاتلان و مزدوران باید بدانند که ما لحظه ای از حمایت مقاومت و پشتیبانی از ملت فلسطین دست نخواهیم کشید و در این مسیر ذره ای تردید نداریم.

به همگان می گوییم که ما عاشق شهادت هستیم. شهادت در راه فلسطین و شهادت به خاطر قدس نه تنها آرزویی است که هر مسلمان شرافتمندی آرزوی آن را دارد ؛ بلکه انسان های آزادیخواه نیز به انجام چنین کاری افتخار می کنند.

در این لحظه مهم از تاریخ امت اسلام، به تمامی برداران مسلمان می گوییم و به آنها سفارش می کنیم به جای جنگ با یکدیگر که تنها دشمن را خوشحال می کند و باعث از بین رفتن انرژی شان می گردد سلاح خود را، خون خود را، عزت خود را به خاطر دفاع از انسانیت و اسلام که در فلسطین خلاصه شده است، به کار گیرند. وحدت به خاطر فلسطین باعث رعب و وحشت دشمنان می گردد و جهان را برای اشغالگران فلسطین نا امن می کند.

عزت، سربلندی، پیروزی و توفیق الهی را برای تک تک مجاهدان، مبارزان، زنان و مردان شجاع و غیر تمند و پایدار در فلسطین عزیز آرزومندم.

واقتلوهم من حیث ثقفتموهم وأخرجوهم من حیث أخرجوکم (البقره 191)

قاتلوهم یعذبهم الله بأیدیکم ویخزهم وینصرکم علیهم ویشف صدور قوم مؤمنین (التوبه 14)»

منتظر
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بسم الله...

رهبرانقلاب درخطبه‌های نماز عید فطر:
امروز قضیه‌ی اول جهان اسلام و شاید دنیای انسانیت مسئله‌ی غزه است. سگ هاری و گرگ درنده‌ای به انسان‌های مظلوم حمله کرده است. بشریت باید به این واکنش نشان دهد.

برای دریافت پوستر در سایز بزرگ روی تصویر کلیک کنید

منتظر
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر


بسم الله...

رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان:

این جنایات خارج از تصور، واقعیت ذاتی رژیم گرگ صفت و کودک کشی است که تنها علاجش نابودی و از بین رفتن است البته تا آن هنگام، مقاومت قاطع و مسلحانه فلسطینی ها و گسترش آن به کرانه باختری، تنها راه مقابله با این رژیم وحشی است ضمن اینکه دفاع وقیحانه آمریکا و غرب از جنایات صهیونیستها باید به عنوان یک تجربه مهم، در «شناخت، نگاه و برخورد» همه ما با غرب اثر بگذارد و بفهمیم که واقعیتها و حقیقت امریکا، همین است و ملت ایران نیز روز قدس با خروش عظیم خود، نشان می دهد  که یار مظلوم و دشمن ظالم است.

برای دانلود با کیفیت پوستر بر روی تصویر کلیک کنید

منتظر
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر