سنگرگاه سایبری

اینجا مرکز دنیاست

سنگرگاه سایبری

اینجا مرکز دنیاست

سنگرگاه سایبری

قرن‌هاست که فریاد «هل من ناصر» سیدالشهدا(ع) پهنه‌ی زمان را پیموده است و چون نفخات حیات‌بخش
روح القدس بر هر زمین مرده‌ای که گذشته است آن
را به حیات عشق بارور ساخته و اینچنین، همه‌ی
تاریخ تو گویی روزی بیش نیست و آن روز عاشوراست...
سید شهیدان اهل قلم
-------------------------------------------------
امام خامنه ای : در جمهوری اسلامی هرجا که قرار گرفته اید همانجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است...
-------------------------------------------------
با تقدیم احترام
montazerolmahdi.irسابق و sangarcyberi.blog.ir فعلی...
-------------------------------------------------
در پایان...
شهیدان می‌روند نوبت به نوبت...
خوش آن روزی که نوبت بر من آید...
یاد و خاطره شهدای مدافع حرم عقیله بنی هاشم گرامی باد.

آخرین نظرات
نویسندگان

خامنه ای خمینی دیگر است

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۲۲ ب.ظ

بسم الله

روایت انقلاب

... و اینگونه بود که در کشورمان یک اتفاق مهم رخ داد و مردم این کشور انقلاب کردند ، شاه کشور را بیرون کردند و سرنوشت خویش را به دست خود رقم زدند و حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) تشکیل شد...

پس از ارتحال آن سید جلیل القدر ، کسی جانشین او شد که خمینی کبیر در وصفش گفته بود :

 یک نفر را مثل آقاى خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بناى قلبى اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمى کنـید، ایشان را من سالهاى طولانى مى شناسم


او امام من سید علی حسینی خامنه ای بود نائب امام زمان(عج).


طرح نوشت:

من حامی دینم و علی رهبر من
بی حب علی کجا شود باور من
از دامن او دست نخواهم برداشت
حتی که جدا شود سر از پیکر من

نظرات  (۱)

سلام .

از پوسترات خیلی جاها استفاده کردم.

حلالم کن لوگو ها رو حذف کردم.

گاهی لوگو جدید گذاشتم.

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی